vrijdag 8 juni 2012

Fair Koekange




Afgelopen zaterdag was er een gezellige fair in Koekange, ik kon meerijden met www. gekebrocanteneo.blogspot.nl, nog maals mijn dank daarvoor, en heb genoten van al het moois wat werd aangeboden, kon mijn ogen ruim de kost geven aangezien we er mooi op tijd bij waren, de aanwinsten die ik kocht hebben alweer een mooi plaatsje gekregen in mijn huis, de belgische postzak kocht ik bij www.baretbrocante.nl (gezellig bij Marieke en haar man, waar ik wel vaker kom) Geniet van de foto's dat heb ik ook al gedaan!!

10 opmerkingen:

  1. Mooie vondsten!

    Fijn weekend.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn toch zo'n rommelmarkt. Gek dat jullie daar Belgische postzakken hebben terwijl ik dat hier in België niet vind.
    groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi,

    ik las veel reacties bij picasa.:)
    alleen kan daar niet reageren??
    alles goed??

    leuke fair he!jammer dat ik je nie gezien heb. ik weet nog niet of ik naar lille ga, zie een beetje tegen de busreis op haha,ga jij heen?? de bedrok heb ik inmiddels al, voor de gordijn ben ik nog opzoek. ik zal nog eens een paar fotos plaatsen in mijn album. fijne avond liefs roxy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit zeg,heerlijk om rond te struinen!
    Fijne avond! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeey,
    ja ik vond de bus ook erg tegenvallen, haha had je nog meer mee willen nemen?? ik vond de prijzen juist heel erg hoog. maar met een camper heen wat leuk !! dat is vast een stuk leuker! succes met alles uitzoeken liefs roxy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach Roxy, de boodschappen die je kan doen in Frankrijk zijn ook altijd anders en lekker, en de tijdschriften zijn ook erg leuk en neem ik ook graag mee als ik in het buitenland ben, en bij de bushalte was een grote supermarkt, daar had ik het nog wel een paar uur uitgehouden hoor;))

      Verwijderen
  6. Hoi Tanja,

    Ik heb je blog gevonden! en me aangemeld als volger! Hoe was het op de rommelmarkt waar je dit weekend hebt gestaan? Of heb je zelf nog leuke spullen op de kop getikt?

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Tanja
    So ein schöner Markt!
    Der Schirm (nachdem du in meinem Tova-Post gefragt hast) ist von Lisbeth Dahl.
    Herzliche Grüsse
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These tips proved very useful for me and for this, I really want to mention thanks for sharing it with us.

    BeantwoordenVerwijderen