dinsdag 7 februari 2012

Inspiratie

Soms is de inspiratie even weg en kan je dan beter even afstand nemen van waar je altijd graag mee bezig was, zo ben ik ongeveer een maand hier niet geweest, niets voor mij eigenlijk. Maar er waren andere zaken waar ik me mee bezig moest houden, oudste helpen om spullen te verzamelen voor op zijn nieuwe kamer in hartje Amsterdam, de jongste helpen om een leuke vervolgopleiding te vinden, (gevonden). En mijn lievelingstante die op 18 januari overleed, en daarna kreeg ik spullen van mijn tante om uit te zoeken, dus druk daarmee doende geweest. Ook ben ik hier eens grondig door het huis heen aan het gaan, er waren spullen die ik nog nauwelijks door mijn handen heb laten gaan en die nog komen van voor de brand, kun je nagaan, dat heeft ook wel aandacht nodig. Zo gaat de hele zolder op de kop, veel de verkoop in en ook veel zakken met spullen direct weg, voelt heel goed! Ik hoop dat het u allen goed gegaan is in de afgelopen periode. Hopelijk tot gauw!

2 opmerkingen: