zondag 3 april 2011

Brocante inkooptocht

Brocante-jachtseizoen is weer geopend!!;)))

Ben weer op jacht geweest naar nieuwe brocante, het was vroeg toen we in Makkinga waren, maar als je in goed gezelschap bent van je vriendin dan kom je de dag wel gezellig door. Leuke mensen ontmoet, ook onaardige mensen gemerkt en zelfs een beetje fries proberen op te steken, niet gemakkelijk maar toch wel leuk. Gisteren gezellig met vriendin Ellen naar de rommelmarkt van dos 46 geweest, entree weer hoger maar ja het mocht de pret niet drukken want hier ook weer leuke dingen gescoord.

 Ik vind het heel leuk als jullie reageren of een link op jullie site zetten maar helaas ben ik nog leek op dit gebied, dus weet ik nog niet hoe ik een link van jullie blogs op mijn site kan zetten dus hoop ik dat er iemand expert is op dit gebied



I

Geen opmerkingen:

Een reactie posten