zaterdag 19 maart 2011

In de brand uit de brand?!!



Hoe vaak heb ik na het laten zien van het nieuwe interieur: In de brand, uit de brand! Nou dat is het echt niet, je mist de dingen waar je jaren voor gespaard hebt, de mariabeelden die sneuvelden in de handen van de mannen die nog wel heel voorzichtig alles oppakten en heel voorzichtig alles wilden inpakken. Waarbij het eerste mariabeeld was die ik jaren geleden voor maar 5 euro gekocht had en zo trots op was, omdat hij zo enorm groot was. En de witte grote emaille kan die ik vond bij een kringloopwinkel, of mijn eettafel die ik met veel liefde opgeknapt had, of mijn afbeelding van Jozef, nog bij een bejaardenhuis gevonden, en zo kan ik wel even doorgaan, maar gelukkig we zijn er zelf goed vanaf gekomen, maar nu is het huis weer opgeknapt, de laatste puntjes worden op de i gezet, maar toch mis ik mijn brocantestijl...
Koop ik een mooie dubbele plank voor aan de muur, houden we die er tegenaan, staat het niet, oftewel ik moet mijn draai nog vinden...

1 opmerking:

  1. Ik hoop zo dat je gauw je draai vind meid. Dat heb je wel verdiend. Want het is een hard gelag zo he. Succes groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen