maandag 13 juni 2011

Zweden of Frankrijk/ oude caravan of huisje of camper?

De zomervakantie staat voor de deur.

Kiezen voor: Warmte, Franse wijn, Franse kaas, en natuurlijk niet vergeten: de vide greniers of:

De rust van de prachtige natuur, iets koeler soms, zalm maar ook niet te vergeten de loppis die overal te vinden is, en dan is er nog de keuze voor:

tijdelijk een andere auto met de huidige caravan of een kamper/bus kopen die we dan ook de rest van het jaar kunnen gebruiken voor de inkoop en verkoop van Brocante.

Ach lagen die landen maar naast elkaar dan was de beslissing niet zo moeilijk

Iemand een idee?

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja,
    Zoals je ziet heb ik eindelijk je blog weer gevonden Ik was je een beetje kwijt geraakt.
    Tja..die keuze Fra of Zwe moet je nu net niet aan mij vragen ;)je kunt het zeker al wel raden? Alhoewel..Zweden schijnt ook wel heel erg mooi te zijn en met de kou valt het daar ook erg mee hoor. Kan daar net zo warm zijn als in Frankrijk heb ik gehoord.Verder ken ik Zweden niet dus ik kan ook niet vergelijken.
    Was jij in beide landen al eens dan?
    Een bus is superhandig omdat je er veel in kwijt kunt. (wij hebben een Ford Transit) Onze (oude) caravan staat voor vast in Frankrijk gestald. die ziet Ned. echt niet meer haha. Het rijden zonder caravan vind ik heerlijk!
    Benieuwd wat je keuze wordt!
    lieve groet, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd wat een lastige keuze...beide landen zijn om van te genieten....
    Super!!!

    Je vroeg waar de tasjes van JDL te koop zijn. Je kunt ze vinden in onze webwinkel onder JDL.
    www.brocantewebshop.nl

    Fijne dag ondanks de regen.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen